23.03.2010

2007 Nisan-Mayıs Anneleri Pastası

Oğlum Arda'nın doğumundan itibaren üyesi olduğum 2007 Nisan-Mayıs Anneleri Grubunun geleneksel buluşması ve ortak doğum gününü bu sefer İzmit'te gerçekleştirdik.  Öylesine güzel bir grubumuz var ki bir aile gibi olduk artık. Aslında bu pasta figürlerini 5 ay önce yapmıştım. Ancak o zamanki buluşmamız Yaseminin kızı Bilge kolunu kırınca iptal olmuştu. Figürlerin arasına o zaman hamile olmayan şu anda  2. hamişliklerini yaşayan grup üyelerimiz Tuğba ve Özgür'ü de katmak istedim . Ortaya böyle bir pasta çıktı. Keşke aramıza sadece İstanbul'daki arkadaşlar değil , diğer şehirlerde yaşayan tüm grup üyelerimiz de katılabilselerdi.
Umarım bu dostluğumuz devam eder ve çocuklarımız kocamannn olduğunu hepimiz beraber görebiliriz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu çocukları ve bu anneleri çooook seviyorumm! Süper bir pastaydı Nihalciğim, ellerine , kollarına, yüreğine sağlık.
Mine
www.pastavesaire.com

nihal değer dedi ki...

Aynennn
Sağolasın canım arkadaşım..

hilal hur dedi ki...

çok eğlenmiş gözüküyorsunuz...
imrendim valla...
iyi evlatlar ve kocaman olduklarını görürssüünüz inşallah... pastana bayıldım...

nihal değer dedi ki...

Sağol Hilalciğim . Çok güzel dostluklar kurduk bizler, çok ta eğlendik. Amin diyeyim dileklerine.Teşekkürler