8.04.2010

İlk Blogger Ödülüm


Bana pastacılık konusunda yardımını hiçbir zaman esirgemeyen, bildiği herşeyi paylaşan sevgili Elif aldığı Yaratıcı Blogger ödülünü benimle paylaştı. Teşekkürler Elif .Kurabiyelerinin güzelliği kadar sen de çok hoş ve nazik bir insansın.

 ÖDÜL ŞARTLARI: Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

Ödülün logosunu yayınlayın.

7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin.

7 blogun linkini yayınlayın.

Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.



Blogger ödülünü paylaşacağım 7 kişiye gelince ....

Yasemin
Elif
Alev
Tuğba
Didem
Pelin
Seda
veee kuralları birazcık bozarak  dostum Mine :)

Hakkımda 7 ilginç şeye gelince pek ilginç olmayabilirler ama:))

1- Genelde  sabırsız bir insanımdır her işin çabucacık olup bitmesini isterim bu durum başıma çoğu zaman iş açar:)) 
2- Çocuğum olmadan önce hiç çocuk sevmezdim dersem yeridir. Ama Arda doğduktan sonra nerede çocuk görsem gidip yapışasım geliyor .
3- Mutfağı severim rutin yemek işi dışında:)) İmkanım olsa her türlü yemek , pasta kursuna katılmak isterim.
4- Hem cimri hem de savurgan bir insanım ( o nasıl oluyorsa ) oğlumun kıyafetleri ve pasta malzemeleri konusunda müthiş bir doyumsuzluğum var .
5- Arkadaşlarımla hep beraber görüşme organizasyonlarını genelde ben yaparım kod adım organizatör bu konuda. Ben olmasam bir araya geldikleri yok:))
6- Acayip unutkanım sanırım ilerde bir alzaimer vakası olacağım .
7- Düzenli olmayı çok isterdim ama bu konuda çok tembelim :))

2 yorum:

elif dedi ki...

Nihal,
Pastaların şahane...
Yeteneğine hayran kaldım!!
Ödül için de ayrıca teşekkürler:)
Ben buradan teşekkür ediyorum çünkü Bir Annenin Bulduklarında kişisel herhangi bir şeye yer vermemeye özen gösteriyorum.Daha çok bir kaynak gibi düşün:)
Keşke blogumdaki fikirler bana ait olsaydı:))Ben derleyip topluyorum işte,bir faydam oluyorsa ne ala...
Ama inan çook teşekkür ederim...
Ödül kurallarına uymadığım için kusuruma bakma ne olur...
Sevgiler...
Takipteyim:)

nihal değer dedi ki...

Elif teşekkür ederim öncelikle.
Bloğun bir kaynak niteliği taşısa da çok önemli birşey yapıyorsun inan biz anneler için. Bir çoğumuz çocuklarımızla yapacağımız aktivite sıkıntısı çekiyoruz çünkü. Ellerine sağlık çok güzel bir blog.
Gün gelir kendi fikirlerini de sunarsın bloğunda umarım