23.02.2011

Pasta Kursundan Görüntüler

Geçirmiş olduğum sinüzit,polip ve burun deviasyonu öncesi , Sevgililer Günü arifesinde bu günün anlamına yaraşır güzel bir eğitim gerçekleştirdik. 
Daha önce kendisi için bir pasta yaptığım Pınar Hanım benden bir arkadaşı ile birlikte  Temel Pastacılık Kursu almak istediğini belirtti. Serhan Beyi karşımda görünce yaşadığım bir anlık şaşkınlıktan sonra bir erkeğin böylesine bir eğitimi almak istemesi hem beni şaşırttı hem de  Serhan Beyle gurur duydum :))Bol kahkahalı, eğlenceli bir eğitim oldu .  Üstüne üstlük Serhan Beyin eğitim öncesi internetten yaptığı araştırmaları sonucunda tasarladığı pastası ve  ve pastanın çizimini bile yanında getirmiş olması ve itinalı çalışmaları da benden artı puan almasına neden oldu:)) Pınar Hanım çok şanslısınız çokk..
Çok güzel şeyler çıktı ortaya . Pınar Hanım ve Serhan bey kendi elleriyle yaptıkları pastalarını sevdiklerine yedirmenin keyfini yaşadılar.



Sevginiz ,aşkınız sonsuza dek sürer inşallah.:)) Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: