1.04.2011

Dünya Kadınlar Günü Kurabiyeleri

Çokkk uzun zaman oldu yazmayalı. Şu bloglar kapandığından beri ( her ne kadar açıldı deseler de dns ayarlarını değiştirmeyen birçok insan halaaa giremiyor ) elim gitmiyor birseyler yazmaya . Birçok arkadaşım da aynı fikirde galiba . Bloggerdan sonra wordpress te çok soğuk geldi bana alışamadım. Baktım olmuyor artık yazmalıyım dedim koymam gereken fotoğraflar birikti çünkü...
Eylem ve Adile Hanım' verdiğim eğitimde sohbet esnasında Dünya Kadınlar Gününde çalıştıkları şirketlerindeki bayanlara;onlara özel süslenmiş kurabiyelerin hediye edilmesinin ne kadar hoş olacağını konuştuk.
Sonraki günlerde Adile Hanımdan aldığım bir telefonla kendimi harıl harıl kurabiye yaparken buldum. Yaklaşık 200 kurabiyeyi pişirdim,süsledim,poşetledim ve etiketledim, teslim ettim.
Çiçeklerin yanında verilen kurabiyeler herkese süpriz olmuş ve çok beğenilmiş. Adile Hanım'dan aldığım güzel yorumlar beni çok onure etti ayrıca Adile Hanım'ın iş yerime gönderdiği çiçek buketi çok hoş ve nazik bir süprizdi benim için. Buradan kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.


 

Hiç yorum yok: