31.10.2009

Ben10 Pastası




Hafta sonu iş yerimden gelecek arkadaşlarım ve çocukları için bu pastayı hazırladım.Özellikle erkek çocuklar arasında ünlü olan ancak benim oğlumun yaşı itibariyle uzak olduğum Ben10 figürlerini yapmaya çalıştım.Arda bu aralar caillouyu çok severek izliyor. Bize gelecek arkadaşlarımın çocukları da çok seviyorlarmış.Caillou figürünü de Ben10 nin arkasına yerleştirdim. Ardadan bildiğim için çocukların figürleri yemelerini geciktirmek amacıyla pastanın ön tarafına şeker hamurundan toplar yerleştirdim. Tahmin ettiğim gibi ilk önce toplardan başladılar:)) Misafirler gelene kadar pasta ile Arda köşe kapmaca oynadı zaten. En kötüsü bu tür çalışmalarda binbir uğraşla yaptığım figürleri Ardanın göz açıp kapayıncaya kadar parçalara ayırması:)) neyse ki o gün kurtardım figürlerimi Ardanın elinden..
Ayrıca yaptığım patates salatasını ufak tefek değişikliklerle bir tırtıla dönüştürdüm çocuklar için. Çocuklarımınız yemeklerini daha zevkli bir şekilde yiyebilmelerini sağlamak için bu tarzda yapılacak o kadar çok şey var ki. Denemek lazım..

Hiç yorum yok: