2.10.2009

Merhaba

Hepinize merhaba...
Pasta yolculuğuma açtığım bu blogla devam etmek istedim. Herşey oğlum Ardanın ilk doğum günü için pasta yapma hevesiyle başladı. İnternette dolaştıkça bu uçsuz bucaksız bir pasta yapımı ve tasarımı dünyasına adım attım. Ama hepsi teoride kaldı. Çünkü şeker hamurunu ilk defa duymuştum nereden nasıl alınır ya da nasıl yapılır bilmiyordum. Neyse efendim birkaç yer buldum malzemeleri temin edebileceğim ama yapımı işine gelince kaldım nereden başlamalı nasıl yapılmalıydı. O zamanlarda babamın rahatsızlığı ve vefatı da üst üste gelince bu işe bir süre ara verdim. Daha sonraları anneler klübü grubunun alt grubu nisan ayı annelerinden tanıdığım arkadaşım mine de bu işe merak salınca onun vasıtasıyla sevgili Rapunsel Dideme gidip temel pastacılık ve şeker hamuru eğitimi aldım. Meğerse o pastalar ne kadar uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkıyormuşş.. Daha sonra yavaş yavaş kendimi bu konuda geliştirmeye çalışıp ilk önce arkadaşlarıma sonra da sipariş alarak müşterilerime elimden geldiğince beğenecekleri pasta ve kurabiyeler yapmaya başladımm... Umarım çalışmalarımı beğenirsiniz..

Bu aldığım eğitimde yaptığım ilk şeker hamurlu pastam

Hiç yorum yok: