20.05.2010

Baba Oğul Pastası

Burcu Hanım eşinin doğum günü için süpriz bir pasta yaptırmak istedi. Pastanın konseptini karşılıklı görüş alışverişi yaparak belirledik  . Veeee sonunda böyle birşey ortaya çıktı. Pasta  hakkındaki geri dönüşler muhteşemdi. Burcu Hanım ; eşinin ile misafirlerinin tepkisini ve pastanın tadını anlata anlata bitiremedi . Tabi ki ben de duyduklarım karşısında çok ama çok mutlu oldum.
Pastamız kakaolu pandispanya,bitter çikolatalı ganaj ve bol fıstıktan oluşuyordu.
Ahmet Bey daha nice senelere sevdiklerinizle. Tüm dualarınızın kabul olması dileğiyle.. Burcu Hanım size de ayrı teşekkürler:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Nihal Hanım,
size ne kadar teşekkür etsem azdır. eşimin ve misafirlerimin beğenileri karşısında ve en önemlisi, eşimin gözlerindeki o mutluluğun ve heyecan dolu bakışlarının ardında yaşadığım sevinci anlatamam..sanki pastadaki bebiş, eşim için gerçek gibiydi...işin en kotu tarafı bu pastayı yemek oldu. hala nasıl kıydık caanım pastaya diyorum...ama çok samimi söylüyorum ben ve misafirlerimiz bugüne kadar bu kadar leziz bir pasta yemediğimizin kanısına vardık. çok çok lezzetliydi. bundan sonra pasta yemek için tek adresimiz kesinlikle Nihal Hanımın Mutfağı...doğum günü ardından Nihal hanımına teşekkürüm, boynuna sarılmak oldu. o müthiş bir pasta mimarı bence.. Özetle şunu söyleyebilirim Nihal Hanım ruhunun güzelliğini sanata döküyor...
Sevgilerimle...

nihal değer dedi ki...

Burcu Hanım böylesine güzel bir yorum karşısında ne desem boş. Çok mutlu oldum inanın. Çok aöa çok teşekkür ederim gzüel sözlerinize..

Sevgiler..