3.05.2010

Pisa Kulesi / Gezgin Pastası

Sevilay Hanım eşinin doğum günü için süpriz bir pasta yaptırmak istedi. Nasıl bir pasta istediğini telefonda anlatsa da kafasındakileri çizime dökmesinin daha uygun olacağını söyledi. Mailimi açar açmaz Sevilay Hanımın çizimini gördüm ve ilk sorum mimar mısınız oldu. Kafasındakileri en ince ayrıntısına kadar çizimine yansıtmıştı.  Ben de bu muhteşem çizim neticesinde elimden geldiğince isteğini yerine getirmeye çalıştım ve ortaya böyle bir pasta çıktı. Pisa kulesini böylesine küçük bir pastada figürlemem çok zor olsa da yamukluğu ile benzettiğime inanıyorum:))
Mutlu yıllar Çağlar Bey..


4 yorum:

Feride dedi ki...

sitenizi poyrazın annesi burcu vesilesi ile tanıdım. Yani onun blogunda verdiği linkten ;) Pastalarınız çok güzel, ellerinize sağlık.. Çağlar ve Sevilay'ın pastasını da görmek çok hoş bir rastlantı oldu, eski iş arkadaşımı maketinden de olsa görmek gülümsetti beni:) Ne kadar da benzemiş, çok begendim.. Atolyeniz ya da ofisiniz ..vs. var mı acaba?

nihal değer dedi ki...

Merhaba Betülün annesi ( isminizi bilmiyorum )

Çok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için. Sevilay Hanım gibi zevkli bir insanın pastasını yapmak çok hoş bir duyguydu. Elimden geldiği kadar Sevilay Hanımın isteklerini yerine getirmeye çalıştım. Ne kadar büyük bir tesadüf olmuş sizin için de .
Atölyem ya da ofisim yok malesef evden çalışıyorum pastalarım için.

Feride dedi ki...

çok güzel tebrik ederim çok.. ismim feride.. memnun oldum ben de..

nihal değer dedi ki...

Feride hanım çok teşekkür ederim :))